Balloons

Det er dagen derpå i Danmark. Folketingsvalget 2015 er fordi. Dagens nuance er grumset blå. Følelserne er mange og blandede. Selv blandt dem, der sejrede. Hvad vi præcis har valgt, har vi stadig til gode at opleve. Hvad vi kan lære – også som brands – står til gengæld meget klart allerede:

1. Ingen kan sejre alene. Vil vi udrette noget større her i livet, må vi finde nogen at gøre det sammen med

2. Dem med den klareste retning i det, de arbejder hen imod (ikke bare væk fra), klarer sig bedst. Ikke nødvendigvis fordi de får flest med sig, men fordi de vækker folks engagement mest positivt

3. Fagligt fokus er intet uden menneskeligt ansigt. Uanset hvilken vision, hvilke mærkesag eller hvilket budskab, man skal sælge, køber mennesker mennesker

4. Vi husker løfter – og betyder løfterne noget, bliver vi skuffede, hvis vi ikke får, hvad vi er blevet stillet i udsigt. Det gælder både valgløfter og brandløfter

5. Fordømmelse gør dum. Og det gør enighed også