I går var jeg så heldig at være inviteret til at holde foredrag hos Erhvervssparring Nordsjælland for en flok entusiastiske iværksættere med blod på tanden – især efter at blive bemærkelsesværdige, som foredraget handlede om. Bagefter fik jeg flere tilbagemeldinger på, at det havde været fantastisk inspirerende, var super, allerede havde rykket deres businessmuligheder … og det glæder mig sådan, det var jo det, der var meningen.

Derfor får jeg lyst til at dele mit bedste bliv-bemærkelsesværdig-tip med dig – du skal jo ikke snydes, bare fordi du ikke var med (tak til Per Bressendorff, som var med og tog billedet herunder)

Mit bedste tip handler om at spørge dig selv, hvordan du kan skabe mere kant i din virksomhed? Ikke ved at være noget andet, end du er – som mange mennesker føler det kræver, hvis de skal skille sig ud – men ved at være noget mere af det, du allerede er. Hvordan kan du gøre dine holdninger endnu skarpere? Dine pointer? Endnu skarpere ramme den udfordring hos din kunde, som du ved, du kan løse?

At blive bemærkelsesværdig kræver ofte mindre end vi forestiller os. Og de fleste af os – jeg er ingen undtagelse – falder i den fælde, at vi tror, vi skal udvikle nyt hele tiden i stedet for at dyrke det, vi allerede har!

I september udgiver jeg e-bogen “Bliv Bemærkelsesværdig – din guide til at skille dig ud med det, du allerede har i din business – og dig selv“, så du kan godt glæde dig, men hvis du ikke kan vente, har jeg et

et godt tilbud til dig mandag og onsdag i næste uge – læs mere her