Line Dahl & BRANDLOVERS

  • OM
    • METODEN
    • MENNESKET
  • MULIGHEDER
    • POSITIONERINGS-STRATEGI
    • GRUNDFORTÆLLING
    • IMPLEMENTERING
    • BOG
    • HANDELSBETINGELSER
  • KUNDER
    • UDTALELSER
    • REFERENCER
  • BLOG
  • KONTAKT

Kalder du dét tålmodig?

28. august 2012 By Line Dahl

Kunden: “der sker simpelthen ikke noget – jeg holder det snart ikke ud længere, hvad skal jeg gøre?”
Mig: “nå, jamen hvor længe har du været i gang, og hvad har du gjort i den tid?”
Kunden: “jeg har været i gang en måned – og jeg har gjort a-l-t!”.

Dialogen er ikke det pure opspind.
Og jeg har haft den mere end en gang.
På ære.

Det kræver mange ting at drive en business. En af dem er tålmodighed:

  1. Tålmodighed til at finde budskabet og sætte ord på det
  2. Tålmodighed til at gentage budskabet igen og igen og igen. Og så lige igen.
  3. Tålmodighed til at lære kunderne at kende og tale og skrive på deres sprog
  4. Tålmodighed til at gå forkert og justere kursen
  5. Tålmodighed til at opbygge e-mail lister, lister med likers på facebook, lister med blog-læsere osv.
  6. Tålmodighed til at skabe værdifulde relationer med kunderne
  7. Tålmodighed til konstant at samle referencer og skabe ambassadører
  8. Tålmodighed til at få afslag fra forlag, journalister osv. og altid prøve igen
  9. Tålmodighed til at håndtere bl.a. tekniske udfordringer
  10. Tålmodighed til at være tålmodig

Jeg har netop lanceret Karrierekald – den nye vej til din rette hylde i samarbejde med min business partner, og det har virkelig krævet tålmodighed. Faktisk halvandet års tålmodighed. Og det pudsige er, at når alt endelig falder i hak, virker det så naturligt og let, at responsen ofte er, “nå ja, selvfølgelig – hvad skal I ellers i weekenden?”. Så ved man, man har fat i noget!

Husk, det er ikke så meget det at tage skridtet – men det at blive ved at gå.

Smid endelig en kommentar om, hvad der udfordrer din tålmodighed – eller hvilke erfaringer, du har med, hvad der venter for enden af tålmoden …

God inspiration? Så giv den gerne videre!

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Brandlovers grundlægger Line Dahl er blandt Danmarks mest garvede brand strateger inden for identitetsskabende fortællinger. Hun er smittende optaget af at få os til at stå for mere og skabe større værdi i andres liv – og ser virksomheders store berøringsflade som værdiskabelsens mekka. I et autentisk miks af dna'et, det mulige og de vilde ambitioner nailer hun brands berettigelse og skaber retning internt og eksternt.

Skrevet i: Dit budskab

Andre indlæg

  • En tyr-med-snabel på vej’n er tegn på … ?En tyr-med-snabel på vej’n er tegn på … ?
  • Spørgsmål 2, der afslører hovedløs brandingSpørgsmål 2, der afslører hovedløs branding
  • [Guide] 9 måder at gøre brandet mere menneskeligt[Guide] 9 måder at gøre brandet mere menneskeligt
  • [Formlen til] nemmere at skrive den value proposition[Formlen til] nemmere at skrive den value proposition

STÅ SKARPT. BETYD MERE. SKRIV DIG OP TIL INSPIRATIONSMAILS

Ved tilmelding bekræfter du at have læst og accepteret betingelserne for udsendelse af inspirationsmails. Du kan altid afmelde dig igen på linket i de mails, du modtager. Læs vores cookie- og privatlivspolitik her.

SAVNER DU NOGET?

KONTAKT

Line Dahl
(+45) 222 777 93
line@brandlovers.dk

#hvaermeningen #brandsmedberettigelse

  • Instagram
  • LinkedIn


Copyright Line Dahl & Brandlovers© 2021
Handelsbetingelser - Cookies- og privatlivspolitik