Line Dahl & BRANDLOVERS

  • OM
    • METODEN
    • MENNESKET
  • MULIGHEDER
    • POSITIONERINGS-STRATEGI
    • GRUNDFORTÆLLING
    • IMPLEMENTERING
    • BOG
    • HANDELSBETINGELSER
  • KUNDER
    • UDTALELSER
    • REFERENCER
  • BLOG
  • KONTAKT

Et eksempel på at sælge til følelserne

19. maj 2011 By Line Dahl

I går kunne du læse et blogindlæg om, at skulle du sælge – skulle du sælge til følelserne (læs det her). I dag vil jeg gerne bringe et konkret eksempel på netop det.

Luna Hvid designer hovedbeklædninger til kræftramte kvinder, der pga. kemoterapi mister håret. I går lancerede hun sin shop under denne overskrift:

Velkommen til min shop

Lidt senere på dagen ændrede hun overskriften til det her:

Det blødeste & smukkeste alternativ til dig, der savner dit hår

Hvilken overskrift oplever du appellerer bedst og sælger mest?

Jeg gentager lige mig selv fra i går: Skal du sælge – skal du sælge til følelserne. Du skal inspirere dine kunder til, hvad der er vigtigt for dem ved at appellere til dem på et personligt og emotionelt plan.

Gør det, nu.

PS Sidespring: Hvis det er mere vigtigt for dig, hvad du putter i munden, end hvad du får smidt i nakken – og du i øvrigt drømmer om varme hveder i aften – så bliv inspireret her

PPS Hvis du ikke allerede abonnerer på bloggen, så du ikke skal komme til den, men den kommer direkte i din indbakke, så husk, du kan tilmelde dig gratis i venstre spalte på mit website under “blog”.

God inspiration? Så giv den gerne videre!

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Brandlovers grundlægger Line Dahl er blandt Danmarks mest garvede brand strateger inden for identitetsskabende fortællinger. Hun er smittende optaget af at få os til at stå for mere og skabe større værdi i andres liv – og ser virksomheders store berøringsflade som værdiskabelsens mekka. I et autentisk miks af dna'et, det mulige og de vilde ambitioner nailer hun brands berettigelse og skaber retning internt og eksternt.

Skrevet i: Dit budskab

Andre indlæg

  • Du tager fejl, hvis du tror, det er nok at have fundet din passionDu tager fejl, hvis du tror, det er nok at have fundet din passion
  • Derfor kan små forandringer være bedre end store (eller: guld fra guldfisken)Derfor kan små forandringer være bedre end store (eller: guld fra guldfisken)
  • Dét har (få) annoncer i Psykologi og Borte med blæsten til fællesDét har (få) annoncer i Psykologi og Borte med blæsten til fælles
  • Værdisæt my a…Værdisæt my a…

STÅ SKARPT. BETYD MERE. SKRIV DIG OP TIL INSPIRATIONSMAILS

Ved tilmelding bekræfter du at have læst og accepteret betingelserne for udsendelse af inspirationsmails. Du kan altid afmelde dig igen på linket i de mails, du modtager. Læs vores cookie- og privatlivspolitik her.

SAVNER DU NOGET?

KONTAKT

Line Dahl
(+45) 222 777 93
line@brandlovers.dk

#hvaermeningen #brandsmedberettigelse

  • Instagram
  • LinkedIn


Copyright Line Dahl & Brandlovers© 2021
Handelsbetingelser - Cookies- og privatlivspolitik