Line Dahl & BRANDLOVERS

  • OM
    • METODEN
    • MENNESKET
  • MULIGHEDER
    • POSITIONERINGS-STRATEGI
    • GRUNDFORTÆLLING
    • IMPLEMENTERING
    • BOG
    • HANDELSBETINGELSER
  • KUNDER
    • UDTALELSER
    • REFERENCER
  • BLOG
  • KONTAKT

Det tredje sprog

23. februar 2010 By Line Dahl

Nogen er mest visuelt orienteret og tænker i billeder, farver og former. Andre er til ord. De taler og skriver sig ind i og ud af alt. Men ingen af dem kan hamle op med dem, der benytter det tredje sprog.

Det tredje sprog er den magi, der opstår, når billede og ord kommunikerer sammen. Rigtig gode AD’ere og grafikere ved, at deres arbejde får større effekt med den rigtige overskrift hæftet på. Præcis som rigtig gode tekstforfattere ved, at deres ord slår bedre igennem med det rette billede til.

Rigtig gode reklame-/ kommunikationskøbere går derfor efter begge dele og lader sig ikke nøje med enten ord eller billeder. Som folkene hos Visit Sweden, der markedsfører sig i Danmark ved – med hjælp fra bureauet Red Ink – at bruge det tredje sprog sådan her (udpluk fra spa-avis) …

Billede 8

Billede 3

Går du også efter det tredje sprog eller nøjes du med enten billeder eller ord?

God inspiration? Så giv den gerne videre!

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Brandlovers grundlægger Line Dahl er blandt Danmarks mest garvede brand strateger inden for identitetsskabende fortællinger. Hun er smittende optaget af at få os til at stå for mere og skabe større værdi i andres liv – og ser virksomheders store berøringsflade som værdiskabelsens mekka. I et autentisk miks af dna'et, det mulige og de vilde ambitioner nailer hun brands berettigelse og skaber retning internt og eksternt.

Skrevet i: Din kreativitet, Din produktudvikling, Dit budskab

Andre indlæg

  • Årets øvelse til dig, der vil bevare fokusÅrets øvelse til dig, der vil bevare fokus
  • Skriv et autosvar i dit brands åndSkriv et autosvar i dit brands ånd
  • Det her er bedre end at få mange idéerDet her er bedre end at få mange idéer
  • 5 råd, der får liv i grundfortællingen internt5 råd, der får liv i grundfortællingen internt

STÅ SKARPT. BETYD MERE. SKRIV DIG OP TIL INSPIRATIONSMAILS

Ved tilmelding bekræfter du at have læst og accepteret betingelserne for udsendelse af inspirationsmails. Du kan altid afmelde dig igen på linket i de mails, du modtager. Læs vores cookie- og privatlivspolitik her.

SAVNER DU NOGET?

KONTAKT

Line Dahl
(+45) 222 777 93
line@brandlovers.dk

#hvaermeningen #brandsmedberettigelse

  • Instagram
  • LinkedIn


Copyright Line Dahl & Brandlovers© 2021
Handelsbetingelser - Cookies- og privatlivspolitik