I går kunne du læse et blogindlæg om, at skulle du sælge – skulle du sælge til følelserne (læs det her). I dag vil jeg gerne bringe et konkret eksempel på netop det.

Luna Hvid designer hovedbeklædninger til kræftramte kvinder, der pga. kemoterapi mister håret. I går lancerede hun sin shop under denne overskrift:

Velkommen til min shop

Lidt senere på dagen ændrede hun overskriften til det her:

Det blødeste & smukkeste alternativ til dig, der savner dit hår

Hvilken overskrift oplever du appellerer bedst og sælger mest?

Jeg gentager lige mig selv fra i går: Skal du sælge – skal du sælge til følelserne. Du skal inspirere dine kunder til, hvad der er vigtigt for dem ved at appellere til dem på et personligt og emotionelt plan.

Gør det, nu.

PS Sidespring: Hvis det er mere vigtigt for dig, hvad du putter i munden, end hvad du får smidt i nakken – og du i øvrigt drømmer om varme hveder i aften – så bliv inspireret her

PPS Hvis du ikke allerede abonnerer på bloggen, så du ikke skal komme til den, men den kommer direkte i din indbakke, så husk, du kan tilmelde dig gratis i venstre spalte på mit website under “blog”.