3 fælder bevidste brandledere undgår

02.02 2017|

2. af 7 kendetegn for brands med mening og retning Alle virksomheder (og produkter) har en historie, der er værd at fortælle. Igen og igen. Fra alverdens vinkler. Men der er noget, du skal vide om, hvordan [...]

Bring brandet foran – flet formål ind i alt

24.01 2017|

Hvad skal der til for at bryde igennem som brand? Og hvad er succes egentlig i en tid, hvor digitalisering sætter dagsordenen og skriver ret mange af reglerne om? Det har Forbes lavet en større undersøgelse af. [...]

Skal produktet have hovedrollen?

03.10 2016|

Catwalk. Instagram. Online shop. Og så tøjet afsted til kunden. Med Uber. Nogle mode-brands er begyndt at sælge tøjet med det samme i stedet for at lade kunderne vente et halvt års tid på, at det kommer [...]

Årets julefilm

26.11 2015|

https://youtu.be/wuz2ILq4UeA To minutter og 10 sekunder. Så længe får John Lewis dig til at se med i årets julefilm eller rettere julehistorie, der har titlen #ManOnTheMoon – prøv selv. Bagefter skal du mærke efter, om du får [...]

Formålet med formål – hype eller holdbart?

19.11 2015|

Purpose. Det er nok et af de buzz-words, der har været mest på branding-scenen i 2015, men er det i virkeligheden ikke bare god gammeldags relations-fornuft pakket pænt ind? Når man som jeg i 15 år har [...]

Børnehavespørgsmål, der bygger brand-relationer

15.11 2015|

Dengang jeg lærte at elske børnehavespørgsmål, var jeg mere grøn end Hulk, havde lige fået nye guldfarvede støvler med 12 cm hæl og sorte laksnuder – og min første rigtige opgave for en kunde, der [...]